Termeni si conditii

Definitii

Contract – contractul de achizitionare sau alt contract guvernat de legea aplicabila, in care partile sunt, consumatorul pe de o parte si vanzatorul pe cealalta parte.
Vanzatorul (distribuitor) – o persoana, care in concordanta cu termenii si conditiile contractuale incheie acte de comert sau alte acte de natura comerciala. Este o persoana fizica sau juridica care, direct, sau prin intermediul altor persoane fizice sau juridice, livreaza bunuri si/sau servicii catre consumator.
Consumator (cumparator) – o persoana, care in concordanta cu termenii si conditiile contractuale incheie acte care nu sunt de natura comerciala. Este o persoana fizica sau juridica care cumpara bunuri sau servicii, in alte scopuri decat comerciale.
Distribuitor – O persoana care, in concordanta cu termenii si conditiile contractuale, incheie acte de natura comerciala.
Finalizarea contractului de achizitie – Comanda facuta de cumparator este un act cu efecte juridice, cu conditia confirmarii si acceptarii comenzii de catre vanzator. Din momentul acceptarii comenzii de catre vanzator intre parti este incheiat un contract cu efecte juridice si cu drepturi si obligatii in sarcina ambelor parti, asa cum sunt definite ele in contract sau in conditiile generale de afaceri, care sunt parte integrala din acest contract.
Termeni si conditii – intelegerea contractuala dintre vanzator si cumparator in conformitate cu termenii si conditiile aratate in aceasta sectiune. Cumparatorul accepta termeniii in care este incheiat contractul la momentul transmiterii comenzii, comanda care genereaza efecte juridice de la momentul finalizarii contractului de achizitie. Cumparatorul se obliga sa ia la cunostinta prezentele conditii, conditii pe care se considera ca le-a acceptat din momentul transmiterii comenzii catre vanzator. Renuntarea la contract se poate face in conformitate cu prevederile legale pentru contractele la distanta.
Returul produselor se supune ordonantei nr. 130/2000, cu completarile si modificarile ulterioare, privind regimul juridic al contractelor la distanta
Nu riscati nimic: Chiar daca ati achizitionat produsul gresit, il puteti returna in termen de 14 zille lucratoare, fara nici o explicatie. Produsul poate fi returnat numai daca este in conditii perfecte, inclusiv ambalajul, adica sa nu prezinte sub nici o forma semne de uzura sau consum, sa fie nedesfacut, respectiv sigilat. Denuntarea unilaterala de contract se face conform Art.4 (1) b): \”Conditiile si modalitatile de exercitare a dreptului de denuntare unilaterala, pentru cazurile prevazute in prezenta ordonanta, sub forma clauzei urmatoare: \”Consumatorul are dreptul sa notifice in scris comerciantului ca renunta la cumparare, fara penalitati si fara invocarea unui motiv, in termen de 10 zile lucratoare de la primirea produsului sau, in cazul prestarilor de servicii, de la incheierea contractului\”, redactata cu caractere ingrosate. In cazul omiterii acestei clauze, produsul sau serviciul este considerat livrat fara cerere de comanda din partea consumatorului, conform prevederilor art. 14\”
Cheltuielile de returnare vor fi suportate de client iar rambursarea contravalorii produsului se va face in cel mult 30 de zile de la retur, prin transfer bancar(clientul trebuie sa precizeze in scris contul bancar in care doreste sa primeasca banii). Daca produsul este returnat intr-o stare in care nu mai poate fi vandut ca si nou, ii vom reexpedia produsul, pe cheltuiala acestuia, fara a returna plata.
Numai in anumite situatii care depind numai de decizia Vanzatorului, acceptam returnarea produselor daca acestea au fost folosite o singura data sau prezinta mici urme de uzura. In astfel de cazuri Vanzatorul va face o analiza asupra produsului si va stabili valoarea care trebuie returnata Cumparatorului. Aceasta valoare va fi returnata ca si valoare compensatorie la o alta comanda depusa pe site.
Produse excluse, fara drept de returnare
Urmatoarele categorii de produse nu se pot returna decat daca sunt sigilate/ cutia nedeschisa/ cutia nu prezinta urme in interior ca a fost deschisa:

a. Licente software;
b. Consumabile (acumulatori, cartuse imprimanta etc);
c. Produse confectionate dupa specificatiile prezentate de consumator sau personalizate in mod clar (extensii de garantii, servere non-standard);
d. Servicii (testare, asamblare, montare componenta sau orice alt serviciu listat in categoria Servicii prestat catre consumator);
Produse care prezinta modificari fizice, lovituri, ciobiri, zgarieturi, socuri (nesemnalate ca si defecte estetice din fabrica in primele 48 de ore de la receptionarea produsului);
Furnizarea de continut digital care nu este livrat pe suport material (aplicatii software inclusiv jocuri livrate printr-un link de download si cheie de activare).
Daca ai cumparat mai multe produse de acelasi fel si vrei sa le returnezi pe toate, doar unul dintre produse poate fi desigilat, restul de produse le putem accepta doar daca sunt sigilate.
Produsele aduse in stoc in urma unei comenzi speciale ferme si a efectuarii platii in avans, nu pot fi returnate.
Aceste limitari se aplica conform OUG 34/2014 art. 16.
Procesarea comenzilor
Dupa trimiterea comenzii veti primi pe mail un reply automat de confirmare. Comenziile primite pana in ora 17, sunt de regula procesate in aceeasi zi sau in urmatoarea zi lucratoare.
Produsele sunt de regula livrate in termen de 2 zile. Cu toate ca 98% din produse sunt tot timpul in stoc, in mod exceptional, termenul de livrare se poate prelungi. In cazul acesta veti fi contactat imediat pentru a va da acordul pentru prelungirea termenului de livrare.
Livrare
Livrare este gratuita pentru o comanda mai mare de 500 lei. La momentul ridicarii comenzii dvs. veti primi pe mail nr. comenzii. Livrarea se va face a 2a zi lucratoare, deci de regula veti primi comanda in 48 de ore de la plasarea acesteia. Livrarea se face prin serviciul de curierat GLS CURIER. Bunurile sunt depozitate pe o perioada de 5 zile. In cazul in care nu puteti fi gasiti pentru livrare, veti primi o notificare. In cazul in care sunteti anuntati ca un produs pe care l-ati comandat este depozitat de catre serviciul de curierat, dar nu primiti o comunicare pe mail in acest sens, va rugam sa ne contactati. Fiecare livrare are un numar de inregistrare si putem afla unde este depozitata comanda dvs.
Modalitati de plata
Numerar, la livrare – cea mai des folosita metoda de plata.
Prin transfer bancar
Online cu cardul
Garantie si reclamatii
Garantia se socoteste de la data acceptarii produsului de catre cumparator, si este specificata pe certificatul de garantie care insoteste produsul.
Vanzatorul este responsabil pentru toate viciile produsului prezente la data livrarii sau care apar in interiorul termenului de garantie. O sesizare trebuie facuta in scris sau personal. Clientului ii vor fi rambursate toate costurile cauzate (cum ar fi costurile de transport). Sesizarea nu este necesar a fi adresata cuiva anume, este de ajuns sa fie trimisa pe adresa specificata la sectiunea contact. Sesizarea trebuie sa contina descrierea defectului reclamat si o copie a chitantei(sau orice alt act care sa demonstreze achizitia). Orice sesizare va fi procesata fara intarziere si clientul va fi informat despre constatarile facute. Procedura de Sesizare va fi trimisa pe email clientului, imediat ce a fost receptionata sesizarea.
Garantia se acorda in urmatoarele cazuri:
Daca este un defect care poate fi inlaturat, produsul va fi schimbat partial sau total. Daca defectul nu poate fi inlaturat datorita naturii disproportionate a acestuia, si inlocuirea produsului nu este posibila, clientul va avea dreptul la un discount rezonabil, sau posibilitatea de renunta la achizitie.
Daca este un defect care impiedica folosirea normala a produsului, inlocuirea acestuia sau renuntarea la achizitie.
In cazul defectelor multiple sau repetate, inlocuirea produsului sau renuntarea la achizitie. Reaparitia defectului exista atunci cand acelasi defect, care impiedica folosirea normala, a fost inlaturat de cel putin 2 ori in perioada de garantie si a reaparut. Defecte multiple inseamna cel putin 3 defecte care impiedica folosirea normala.
In cazul altor defecte ce nu pot fi inlaturate, si care nu necesita inlocuirea produsului, clientul va avea dreptul la un discount rezonabil sau la renuntarea la achizitie.
Pentru a beneficia de garantie, cumparatorul e obligat sa faca o sesizare, si eventual sa prezinte dovada achizitiei si certificatul de garantie.
La cererea clientului, vanzatorul va prezenta o garantie scrisa (certificat de garantie). In functie de natura cazului, este posibil sa nu fie necesar un certificat de garantie, dovada achizitiei produsului fiind suficienta si necesara. Pentru o garantie extinsa vanzatorul va specifica conditiile si intinderea acesteia in certificatul de garantie. Certificatul de garantie trebuie sa contina numele, prenumele, numele distribuitorului, numarul de inregistrare, cod de identificare, in cazul persoanelor juridice, sau domiciliul in cazul persoanelor fizice.
Sesizarea referitoare la defectele constatate va fi procesata fara nici o intarziere, nu mai tarziu de 30 de zile calendaristice de la data primirii sesizarii, cu exceptia cazului in care partile s-au inteles altfel. Vanzatorul va comunica cumparatorului termenul si modalitatea de procesare a sesizarii, inclusiv confirmarea reparatilor necesare si durata acestora, sau, daca este cazul, motivarea in scris a refuzului de a da curs solicitarii.
In cazul sesizarilor justificate, cumparatorul are dreptul de a solicita rambursarea oricaror sume avansate in legatura cu sesizarea (inclusiv taxe de livrare a bunurilor supuse reparatiei). Clientul este deasemenea indreptatit sa solicite rambursarea acestor sume in cazul in care reparatia nu este efectuata.
Preturile si validitatea ofertei
Toate preturile sunt finale. Preturile sunt cele de la data comandarii produselor, indiferent de eventualele modificari ulterioare ale preturilor.
Pozele produselor sunt cu titlu de prezentare.
Discount-uri(Reduceri)
In magazinul online, acordam diferite tipuri de discount-uri. In cazul in care pentru un produs se pot aplica mai multe tipuri de discount, acestea se cumuleaza.
Voucherul cadou
Pentru comanda unui Voucher nu se poate aplica discountul oferit de alte cupoane/vouchere
Confidentialitatea datelor
Toate datele personale pe care ni le comunicati, nu vor fi comunicate catre terte persoane fara acordul dvs. prealabil si vor fi folosite in conformitate cu legislatia in vigoare. Protectia datelor cu caracter personal. Puteti solicita oricand modificarea, actualizarea sau stergerea din baza de date.
Clauze finale
Consumatorului i se poate solicita sa completeze anumite formulare si/sau sa incheie anumite contracte la momentul plasarii comenzii. Procedura poate diferi, in functie de comanda. Cumparatorul poate modifica eventualele erori materiale, inainte de plasarea comenzii. Termenii si conditiile prezente permit cumparatorului arhivarea si reproducerea acestora. Tarifele pentru comunicarea la distanta pentru plasarea comenzilor sunt tarifele normale practicate de operatorii acestor retele.